مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =

مرکز پخش غذا خشک سگ بالغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت اصلی غذا خشک سگ با گربهتفاوت غذا خشک با مرطوب سگقیمت انواع غذا خشک سگ بالغ عمده
بهترین خوراک سگ در فروش عده

امروزه افراد زیادی به نگهداری از سگ به عنوان حیوان خانگی می کنند. این افراد برای نگهداری از سگ باید به آنها خوراک مقوی و مناسب بدهند تا سگ ها بیمار نشوند و یا دچار کمبود مواد معدنی و سوء تغذیه نشود. به همین دلیل مراکزی به تولید غذا خشک سگ بالغ پرداختند تا مشکل این افراد حل بشود. مراکز پخش غذای خشک سگ بالغ گونه محصولات در کشور به گونه‌ ای پخش می‌ کند تا کمبودی احساس نشود.‌

مرکز پخش غذا خشک سگ بالغ

تفاوت اصلی غذا خشک سگ با گربه

تفاوت اصلی غذا خشک سگ با گربه تفاوت اصلی غذا خشک عمده سگ با گربه بسیار زیاد می باشد با ما همراه باشید تا در مورد این تفاوت‌ ها مطالبی ارائه دهیم تا با آن آشنایی کامل پیدا کنید و در خرید غذای حیوان مخصوص خود توجه بیشتری داشته باشید.

  • اولین تفاوت اصلی غذای خشک سگ و گربه در سایز آنها می باشد. غذای خشک به دلیل اینکه سگ دارای دهنی بزرگ تر است. غذای آن بزرگتر و درشت تر می باشد و اما گربه به دلیل اینکه دارای دهانه کوچک تر می باشد غذای آن ریز تر می باشد.
  • دومین تفاوت اصلی غذا خشک سگ با گربه در محتویات آن می باشد و غذای گربه با غذای سگ کاملاً متفاوت است و به همین دلیل مواد تشکیل دهنده و یا مواد سازنده و یا مواد اولیه این گونه محصولات کاملاً با یکدیگر فرق دارند.
  • سومین تفاوت غذای خشک سگ با گربه در پروتئین ها موجود در غذا گربه و سگ می باشد، همان طور که می‌ دانید پروتئین غذای گربه بسیار بیشتر از غذای سگ می باشد. زیرا گربه بیشتر به پروتئین نیاز دارد. اما سگ نیاز زیادی به پروتئین ندارد. به همین علت قیمت غذا خشک با یکدیگر متفاوت می باشد.

تفاوت غذا خشک با مرطوب سگ

تفاوت غذا خشک با مرطوب سگ با ما همراه باشید تا به تفاوت غذای خشک با مرطوب سگ بپردازیم. همان طور که می دانید غذای سگ به دو صورت خشک و مرطوب تولید می شود. غذای مرطوب همان غذای کنسروی می باشد که به صورت آب دار وجود دارد. این غذا برای آن دسته از سگ هایی که دندان ندارند مانند سگ های پیر و یا سگ هایی که دندان های شما مشکل دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

زیرا مصرف غذای مرطوب برای سگ ها بسیار راحت می باشد و باید بگوییم غذای مرطوب غذای کنسروی است تاریخ انقضای طولانی ندارد و باید در مکان مناسب نگهداری شود تا فاسد نشود و بعد از این که درب آن باز شد باید مصرف شود اما غذای خشک از جمله غذا هایی می باشد که تاریخ انقضای زیادی دارند.

این غذا را می‌ توانید در کابینت ها نگهداری کنید و می‌ توانید در چند وعده به حیوان خود بدهید. اما غذای مرطوب این امکان را ندارد و کاملاً با غذای خشک قرار دارد بهتر است در وعده های غذایی سگ خود غذای خشک و هم غذای مرطوب را قرار دهید. شما می‌ توانید این محصولات را از مراکز غذای خشک عمده به صورت گسترده خریداری کنید.

قیمت انواع غذا خشک سگ بالغ عمده

قیمت انواع غذا خشک سگ بالغ عمده قیمت انواع غذا خشک سگ بالغ عمده بر اساس عواملی سنجیده می شود. این عوامل می‌ تواند محتویات درون بسته بندی باشد. زیرا غذای خشک سگ عمده دارای قیمت های متفاوتی می باشد. همان طور که می دانید، کیفیت تاثیر زیادی بر روی قیمت کالا ها دارد و به همین علت شما هنگامی که به مراکز فروش این گونه محصولات مراجعه می کنید، با قیمت های متغیری روبرو می شوید و همین دلیل این موضوع می‌ تواند برای شما جالب باشد و با خود بپرسید که چرا همه محصولات دارای قیمت های متفاوت می باشند.

در پاسخ باید بگوییم محتویات درون غذای سگ متفاوت می باشد و بعضی از محتویات دارای موادی هستند که قیمت بالایی دارند، یعنی ممکن است از گوشت تولید شده باشند و اما بعضی از بسته بندی ها به دلیل اینکه محتویات آنها کم قیمت، است قیمت آنها هم کم می باشد‌.

البته باید بگوییم ارزش غذایی آن محصولی که محتویات آن قیمت بالاتری دارند، بیشتر می باشد و غذای بهتر است به همین دلیل است که همه حیوان خانگی از آن خوش شان می آید. انواع غذا خشک قیمت متفاوتی نسبت به یک دیگر دارند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.