مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =

فروش عمده غذا خشک سگ بالغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع غذا خشک سگ بالغموارد قابل توجه در خرید غذا خشکخرید غذا خشک سگ بالغ ارزان

از جمله غذاهای آماده و مفید برای سگ غذا خشک سگ بالغ می باشد که در کارخانه ها تولید می شود و در بسته بندی های با وزن های متفاوت تهیه و توزیع می شود تا مصرف کنندگان با توجه به نیاز خود بسته مورد نظر را تهیه و خریداری نمایند.البته باید توجه داشت که نباید همیشه از غذاهای اماده برای تغذیه سگ استفاده کرد و باید غذاهای طبیعی و سبزیجات هم به سگ داد.

فروش عمده غذا خشک سگ بالغ

انواع غذا خشک سگ بالغ

انواع غذا خشک سگ بالغ انواع غذای سگ بر اساس میزان کیفیت آن ها تهیه می شود و موارد متعددی نیز می باشند. اگر بخواهیم به ترتیب کیفیت این غذاها را نام ببریم انواع غذا خشک به شرح زیر است:غذای اقتصادی ،غذای معمولی،غذای پرمیوم،غذای سوپر پرمیوم و غذای هولیستیک.

غذا های اکونومی از پس مانده های پروتئینی تشکیل می شوند و برای استفاده طولانی مدت سگ توصیه نمی شود در واقع به عنوان غذا سگ ارزان(اقتصادی) شناخته می شود..غذای سگ خشک معمولی از کیفیت بهتری نسبت به غذای اقتصادی دارد اما ترکیبات ان مانند غذای اقتصادی از باز مانده های پروتئین می باشد و برای طعم بهتر آن از انواع طعم دهنده ها استفاده می شود.همچنین غذای خشک معمولی نسبت به غذای اقتصادی قابلیت هضم بهتری دارد و باعث می شود که سگ شما مدفوع کمتری دفع کند.

غذای خشک پریمیوم دارای میزان پروتئین بالا تری نسبت به دو مورد ذکر شده دارد اما همچنان از پروتئین های غیر قابل استفاده برای انسان تهیه می شود و ساختار کلی آن شبیه دو مورد قبل می باشد اما کیفیت بیشتری دارد از موارد مثبت در مورد این غذا قیمت مناسب و بهینه ان می باشد.

غذای سوپر پرمیوم مناسب ترین نوع غذای سگ برای استفاده طولانی مدت می باشد و جز با کیفیت ترین غذاهای سگ می باشد که آن را به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.غذای سوپر پرمیوم منبع بسیار سرشاری از مواد مغذی است که پروتئین آن از منابع با کیفیت مانند گوشت تازه و با کیفیت تهیه شده است همچنین منبع کربوهیدارت بسیار غنی می باشد که آن را از غلات با کیفیتی مثل جو دوسر،دانه جو و ذرت گرفته می شود.

غذای خشک سگ هولستیک زیر گروه سوپر پرمیوم می باشد و غذای لوکس و خوش خوراک و همچنین گران قیمتی برای سگ ها می باشد علاوه بر آن برای همه سگ ها در همه سنین مناسب می باشد.

موارد قابل توجه در خرید غذا خشک

موارد قابل توجه در خرید غذا خشک از جمله مهم ترین موارد نگهداری سگ کیفیت تغذیه و غذای داده شده به سگ می باشد که کیفیت زندگی سگ به نحوه تغذیه آن بستگی دارد و داشتن تغذیه خوب باعث می شود که حداکثر طول عمر را تجربه کنند. همچنین از مبتلا شدن به بیماری و اذیت شدن در دوران پیری جلوگیری کند.

از مواردی که باید در ترکیبات غذای خشک بررسی کرد و از داشتن آن ها اطمینان حاصل کرد می توان به میزان کافی و مورد قبول انواع ویتامین ها،پروتئین ها،کربوهیدرات و فیبر اشاره کرد که با مصرف غذای خشک مناسب و مطلوب دیگر نیازی به مصرف هیچگونه مکمل غذایی نمی باشد.

خرید غذا خشک سگ بالغ ارزان

خرید غذا خشک سگ بالغ ارزان هنگام خرید غذای سگ مناسب برای سگ بالغ مهم ترین نکته آن است که طعم و مزه آن برای سگ شما مطلوب باشد و به نوعی برای خو.ردن آن اشتها داشته باشد.

امروزه هنگام خرید غذا خشک سگ ارزان تنوع زیادی در مقابل خریداران این محصول قرار دارد و می توان برای تهیه این محصول به فروشگاه های فروشنده غذای حیوانات مراجعه کرد و با توجه موارد ذکر شده و نیاز سگ بهترین محصول را تهیه و خریداری کرد.همچنین امکان خرید این محصول از طریق فروشگاه های آنلاین و سایت های معتبر فعال در این حوزه وجود دارند که سرعت انتخاب محصول مورد نظر در آن ها به مراتب بالا تر می باشد و همچنین امکان مقایسه ارزش غذایی این محصول مد نظر با سایر غذاهای خشک سگ موجود، وجود دارد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.