مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =

فروشنده عمده غذا خشک سگ بالغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

نیاز های تغذیه ای سگ بالغعوامل تعیین قیمت غذا خشک سگفروش غذا خشک سگ بالغ ایرانی

غذا های آماده حیوانات در بازار به دو صورت تر و خشک عرضه می گردد. گرچه مصرف غذاهای کنسروی با داشتن چربی بیشتر برای حیوان مطلوب تر است اما به اندازه غذا های خشک تمام نیازهای آن را بر طرف نمی نماید. از طرفی هر حیوان، نیاز و ذائقه مخصوصی دارد و با توجه به سن و نژاد نیاز های غذایی آن متفاوت خواهد بود. در این مطلب قصد داریم به ویژگی های غذا خشک سگ بالغ بپردازیم.

فروشنده عمده غذا خشک سگ بالغ

نیاز های تغذیه ای سگ بالغ

نیاز های تغذیه ای سگ بالغ نیاز های توله سگ، سگ بالغ و سگ پیر از لحاظ تغذیه ای متفاوت است. همه ما تصوری که غذای سگ داریم یک تک استخوان است. برخی افراد حتی از نیاز تغذیه ای سگ خود آگاهی ندارند و پس مانده غذای خود را به آن می دهند با این نگرش که نیاز انسان و حیوان تفاوت چندانی ندارد.

برخی نیز که نمی خواهند هزینه زیادی در این مورد کنند ضایعات مرغ و ماهی و غیره را به خورد سگ بالغ می دهند. اما باید بدانند که اسکلت مرغ و ماهی امکان دارد صدمات جبران ناپذیری به سگ وارد کند. به خصوص پای مرغ که چندان دلپذیر نیست برای سگ و مصرف مداوم آن، بی حالی و کم تحرکی حیوان را به دنبال خواهد داشت.

یک سگ بالغ از هر نژادی روزانه به مقادیر خاصی ویتامین، کالری، پروتئین، چربی، کربوهیدرات، کلسیم، آهن، پتاسیم، منیزیم، منگنز، فسفر و غیره برای تامین انرژی، غضروف سازی، استحکام و رشد استخوان ها نیاز دارد که با تهیه غذای خشک سگ، از کلینیک های دامپزشکی معتبر در بسته بندی های مناسب که ارزش تغذیه ای محصول روی آن درج شده نسبت به رفع نیاز حیوان خود اقدام نمایند.

عوامل تعیین قیمت غذا خشک سگ

عوامل تعیین قیمت غذا خشک سگ شرکت های زیادی در امر تولید غذای خشک حیوانات فعال هستند و هر یک از ترکیبات خاصی با نسبت های مخصوص جهت تولیدات خود استفاده می نمایند. اما محصول نهایی در هر صورت علاوه بر تامین نیاز غذایی حیوان باید مطابق با میل و ذائقه آن باشد.

ترکیباتی هم چون گوشت سفید، تخم مرغ و پوست آن که سرشار از کلسیم است، برنج، پاستا، گندم، چربی، انواع استخوان ها و حتی سبزیجات، هر یک با اندازه های متفاوتی ترکیب می شود. ابتدا خشک و سپس پودر می گردد. از پودر به دست آمده خمیر تهیه می کنند و با خشک کردن خمیر و تکه کردن آن به قطعات کوچکتر، غذای خشک سگ تهیه می گردد. بنابر این اولین عامل تعیین کننده قیمت، میزان ترکیبات مواد اولیه است.

هر چه قدر غذای تولید شده تخصصی تر باشد قیمت نیز بیشتر خواهد بود. به این معنی که نیازهای سگ از یک نژاد خاص با شرایط زیستی و در نظر آلرژی و تحرک و سن به طور دقیق در نظر گرفته می شود گ غذا تولید می‌ گردد.

وجود موادی که علاوه مکمل غذایی، خاصیت درمانی دارد و برای بهبود و درمان پوکی و نرمی استخوان و تقویت غضروف کمک می کند و هم چنین وزن و نوع بسته بندی، اعتبار شرکت تولید کننده روی قیمت غذا خشک تاثیر گذار خواهد بود.

فروش غذا خشک سگ بالغ ایرانی

فروش غذا خشک سگ بالغ ایرانی فروش غذا خشک ایرانی و خارجی در دامپزشکی ها و فروشگاه های ویژه حیوانات خانگی (پت شاپ) و برخی سوپر مارکت ها صورت می گیرد و به راحتی قابل دسترس است.

برای تهیه غذا مرغوب نیاز به هزینه بیشتری است. اما خرید بی واسطه و عمده تا حد زیادی این مشکل را رفع می کند و می توان با قیمت مناسب تری اقدام به تهیه غذای حیوانات خانگی خود نماییم و در عین حال از کیفیت آن مطمئن باشیم.

فروشگاه های اینترنتی با عرضه محصولات در انواع برند های شناخته شده که مورد تایید و توصیه دامپزشکان نیز می باشد، امکان مناسبی را فراهم آورده است تا صاحبان حیوانات خانگی اعم از سگ یا گربه برای اطمینان از رفع تمامی نیاز های تغذیه ای حیوانات خود این محصولات را به راحتی تهیه نمایند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.