مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =

پخش بی واسطه غذا خشک گربه بالغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره غذا خشک گربه بیشتر بدانیدویژگی های غذا خشک گربه بالغ درجه یکخرید غذا خشک گربه بالغ بسته بندی

امروزه اکثر افراد علاقه ی خاصی به نگهداری حیوانات خانگی از جمله گربه دارند. یکی از مراقبت های گربه ها، دادن غذای مناسب به آنها می باشد. غذای گربه شامل غذای خشک، غذای مرطوب و غذای خام می باشد. از بین آنها، غذای خشک برای گربه ها به خصوص گربه های بالغ مناسب می باشد.

تولید کنندگان زیادی در سراسر دنیا در راستای تولید غذا خشک گربه بالغ در تلاش هستند. این محصول توسط نمایندگی های فروش به تمام نقاط کشور ایران عرضه می شود.

پخش بی واسطه غذا خشک گربه بالغ

درباره غذا خشک گربه بیشتر بدانید

درباره غذا خشک گربه بیشتر بدانید قبل از دادن هر گونه غذا به گربه ها، باید با دامپزشک مشورت کرد تا از بروز بیماری های ناخواسته جلوگیری شود و همچنین بر اساس نیاز بدنی گربه ها، ماده ی غذایی مناسب تجویز شود.

سن گربه ها در خرید غذای خشک بسیار مهم است. زیرا گربه هایی با سن کمتر نیازمند مواد غذایی خاصی می باشد که بتواند انرژی لازم را به آنها بدهد و همچنین برای رشد آنها نیز مناسب باشد. به طور کلی غذاهای خشکی که به گربه ها داده می شود باید فاقد مواد زیر باشد.

  1. نیترات های سدیم
  2. چربی به خصوص چربی های ریز شده
  3. ویتامین K
  4. شکر
  5. سویا، گندم، ذرت و به طور کلی کربوهیدرات ها
  6. رنگ های مصنوعی
  7. مواد نگهدارنده

بنابراین برای تهیه غذاهای گربه چه به صورت خشک و چه به صورت مرطوب باید حتما از فروشگاه های معتبر خرید انجام گیرد. همچنین غذاهایی که دارای قیمت ارزان می باشد، مسلما ناسالم است و می تواند باعث بروز بیماری هایی مانند دیابت، سرطان و… شود و سلامت گربه ها را به خطر بیاندازد. اما باید گفت که سلیقه ی گربه ها در خوردن انواع غذاها متفاوت است بنابراین باید با توجه به سلیقه ی آنها و همچنین ارزش غذایی این محصول را خریداری کرد. در کنار غذا ی گربه ها حتما اب باید باشد تا از بروز مشکلات کلیوی جلوگیری شود.

ویژگی های غذا خشک گربه بالغ درجه یک

ویژگی های غذا خشک گربه بالغ درجه یک گربه ها می توانند از انواع غذا استفاده کنند. اما بهترین نوع آن، غذای خشک می باشد. این نوع غذا دارای ماندگاری بالایی هستند. همچنین نسبت به سایر غذاها قیمت مناسب تری دارد. اما بهتر است این نوع غذا همراه با غذای مرطوب و خام مانند گوشت قرمز و ماهی استفاده شود تا بتواند سلامت بدن آنها را تضمین کند. این نوع محصول به صورت فله ای و بسته بندی یا کنسروی وجود دارد. غذا خشک بسته بندی شده دارای وزن های متفاوت است که خریدار می تواند بر حسب نیاز آن را تهیه کند. معایبی که این نوع غذا دارد عبارت است از :

  1. دارای رطوبت کمی است.
  2. از پروتئین کمتری نسبت به سایر غذاها برخوردار است.
  3. دارای کربوهیدرات زیادی می باشد. در صورتی که گربه ها به این ماده ی مغذی کمتر احتیاج دارد.

باید به این نکته توجه داشت که اگر چه تولید کنندگان از کربوهیدرات هایی مانند برنج و گندم برای پر کردن کنسرو و بسته بندی غذای گربه استفاده می کنند، این مقدار باید روی بسته بندی درج شود تا خریدار بتواند خریدی متناسب با نیاز گربه ی خکد انجام دهد. همچنین غذاهای کنسروی نباید برای مدت زمان طولانی باقی بماند و بهتر است خیلی زود مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید غذا خشک گربه بالغ بسته بندی

خرید غذا خشک گربه بالغ بسته بندی همانطور که ذکر شد تولید کنندگان زیادی در کشور ایران و سایر کشور غذا خشک درجه یک را تولید و به بازار عرضه می کنند‌. از این رو خریداران می توانند به طور مستقیم و بدون واسطه این محصول را از شرکت ها و نمایندگی های فروش غذای حیوانات خانگی به صورت عمده و جزیی خریداری کنند. همچنین می توان با مراجعه حضوری به فروشگاه های معتبر، این محصول را در وزن دلخواه خریداری کرد. امروزه خرید غذا خشک به صورت اینترنتی سبب کاهش اتلاف وقت برای خریدارن به خصوص نگهدارندگان گربه ها می شود.

قیمت این محصول به عواملی مانند نوع غذا، کیفیت آن، نوع بسته بندی، میزان ارزش غذایی آن، میزان خرید و تقاضا و حتی نام شرکت تولید و عرضه کننده ی این محصول بستگی دارد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.