مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =

تولید عمده غذای ماهی در خانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

برترین تولیدکننده های غذای ماهی در اصفهانخرید مستقیم غذای ماهی در خانه
تولید عمده غذای ماهی در خانه

امروزه برخی از شرکت های کوچک، اقدام به تولید غذای ماهی در خانه به صورت عمده، نموده اند. آنان البته مجوزهای رسمی این کار را داشته و با استانداردهای لازم چنین کاری را انجام می دهند. به هر حال بهترین قزل آلا را اگر می خواهید پرورشی دهید، می شود از این غذاها استفاده کنید. ضمن این که روی قیمت هر کیلو قزل الا نیز چنین مسئله ای تاثیر مستقیم می گذارد و بازار خوبی خواهند داشت.

تولید غذای ماهی در خانه

برترین تولیدکننده های غذای ماهی در اصفهان

برترین تولیدکننده های غذای ماهی در اصفهان

در اصفهان، برترین‌ تولیدکننده‌ های غذای ماهی وجود دارد. آنان به صورت مدل های گوناگون مثل پولکی، گرانولی، ورقه ای و غیره محصولات را می سازند. ضمن این که در این دسته‌ها فرآورده‌ها را آماد‌ه می نمایند:

  • برای ماهیان گیاه‌ خوار
  • مخصوص آبزیان گوشتخوار
  • ویژه ماهیان پرورشی و استخری

البته می توانید که برای نوع بچه ماهی، پرواری و مولد هم آنان را به کار ببرید. خلاصه این که چنین فرآورده هایی دارا ویژگی های زیادی نیز می باشند. از یک طرف با مواد اولیه خوب تولید گردیده‌اند که این به پرورش بهتر ماهیان منجر می شود، از سوی دیگر آنها را بسته‌بندی شد‌ه ارائه می دهند که سالم به دست مشتریان می رسند.

این را هم باید بگوییم که استانداردها را در نظر گرفته و دستگاه‌های پیشرفته اکسترود مورد استفاده قرار می گیرند. برای همین است که فرآورده‌ها ته‌نشین نمی شوند، سایزهای مشخصی دارند، آرد و پودر شد‌ه نیستند.

خرید مستقیم غذای ماهی در خانه

خرید مستقیم غذای ماهی در خانه

جهت خرید مستقیم محصولات شرکت هایی که تولید غذای ماهی در خانه را انجام می دهند، می توانید که راه های مختلف را امتحان کنید. یا به صورت حضوری به مجموعه مراجعه کرد‌ه و یا غیر حضوری این کار را انجام دهید. به هر حال می توانید که از شرکت دارا پت هم نوع استاندارد را بخرید که در انواع مختلف یادآوری شد‌ه در بخش بالا، عرضه می گردند. آنها ویژگی های خوبی دارند و ارزان می باشند.

اما فروشنده درخواست های عمده را که تجار و پرورش دهندگان بزرگ ارائه می دهند، مورد بررسی قرار خواهد داد. به این ترتیب کالاهایی که عرضه می شوند همه بسته‌بندی بوده و در اسرع وقت، با ماشین های مجهز ارسال می گردند. در وزن های متغیر قادر بوده تا آنان را بخرید. اما این کار شما باعث کاهش مخارج خواهد شد و در عین زمان وقت را هم تلف نمی کنید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.